Verhuur

Het lenen/huren van tenten en/of ander materiaal kan steeds geregeld worden met onze materiaalmeesters. Hieronder vind je een overzicht van de tenten die we verhuren, als je duwt binnen het witte kader vind je meer informatie. Bij interesse of voor meer informatie kan je Laure, Jannes of Yann contacteren op 0475 41 10 12 (Laure), 0472 03 63 92 (Jannes), 0472 97 08 89 (Yann) of via verhuur@scoutsthoekske.be.

Materiaal kan op afspraak afgehaald worden aan onze loods bij het speeltuintje van Maria-Aalter.

De Shelter:

Onze shelter is een lichte tent van 10 op 5 meter, de zijkanten kunnen volledig losgemaakt worden om veel licht binnen te laten overdag, en ‘s nachts kan de tent toegemaakt worden om de koude buiten te houden.

De blauwe partytent:

Onze partytent van 12 op 6 meter is een klassieker op tuinfeesten. Overdag komt er veel licht binnen door het witte dak en de ruitjes. Bij deze tent kan elke zijkant apart losgemaakt of opgehangen worden.

De witte partytent:

Een recente aanwinst, deze partytent is hetzelfde als onze blauwe partytent behalve dat hij één meter minder breed is. Overdag komt er veel licht binnen door het witte dak en de ruitjes. Bij deze tent kan elke zijkant apart losgemaakt of opgehangen worden.

De lange tent:

De lange tent is een seniortent van 16 op 5,5 meter, dit zijn voornamelijk slaaptenten omdat ze zelfs overdag zonder verlichting erg donker zijn. Deze tent heeft wel kleine raampjes die open kunnen, de zijkanten kunnen ook wel op het frame gehoffen worden om een open tent te krijgen.

De korte tent:

De korte tent is een seniortent van 10 op 5,5 meter, dit zijn voornamelijk slaaptenten omdat ze zelfs overdag zonder verlichting erg donker zijn. Deze tent heeft wel kleine raampjes die open kunnen, de zijkanten kunnen ook wel op het frame gehoffen worden om een open tent te krijgen.

De 5×5:

De 5×5 is een seniortent van 5 op 5,5 meter. Op kamp wordt de 5×5 steeds gebruikt als materiaaltent. Op Trappistenbar zal je deze tent zien schitteren als podium. Door de ingangen open te zetten kan er voldoende licht binnen ondanks de donkere tent. Deze tent heeft ook kleine raampjes die open kunnen.

Het Huis:

Onze meest iconische tent: het huis. Deze stevige legertent heeft al heel wat jaren scoutsdienst bewezen. Met zijn afmetingen van 8 op 5 meter is het een tent die voor heel wat gebruikt kan worden. Op kamp is dit onze trouwe keukentent.

Patrouilletenten:

In deze handige slaaptenten kunnen er met bagage 8 personen comfortabel slapen, zonder bagage 12. Onze scouts heeft 3 witte, 2 lichtgroene en 3 donkergroene patrouilletenten van 4x4m.