Herinschrijven

Inschrijvingen verlopen sinds 2022 met Stamhoofd. Je maakt als ouder een account aan waarmee je je kinderen kan inschrijven. Hierdoor moet je niet elk jaar alle gegevens opnieuw ingeven. De link en een pdf met uitleg vind je onderaan deze pagina.

Takken

Dit zijn onze takken (Als je op de naam klikt, vind je meer informatie over de tak, de volgende werkingen en de leiding):

Jaarlijks lidgeld

Het lidgeld bedraagt dit jaar € 50, hiervan gaat het overgrote deel naar de verzekering en naar de werking van Scouts en Gidsen Vlaanderen. Voor wie het financieel wat moeilijker is, bestaat ook het verminderd lidgeld. U kan hierover steeds in het volste vertrouwen de groeps- of takleiding aanspreken.

Herinschrijven

Voor herinschrijvingen heeft u normaalgezien een mailtje gekregen met een link om in te schrijven. Indien u deze niet gekregen heeft, kan u een nieuw account aanmaken via onderstaande link en zo uw kind(eren) inschrijven.

Bekijk deze pdf voor uitleg over het herinschrijven met Stamhoofd: inschrijven_met_stamhoofd.pdf

Bij problemen kan je steeds een mailtje sturen naar inschrijven@scoutsthoekske.be